دانلود خلاصه و جزوات نمونه سوالات کتاب دانشگاهی کنکوری

دانلود خلاصه کتاب های دانشگاهی : خلاصه کتاب های درسی : دانلود خلاصه کتاب ها : نمونه سوالات کتاب های دانشگاهی : تست کتاب های دانشگاهی

دانلود خلاصه و جزوات نمونه سوالات کتاب دانشگاهی کنکوری

دانلود خلاصه کتاب های دانشگاهی : خلاصه کتاب های درسی : دانلود خلاصه کتاب ها : نمونه سوالات کتاب های دانشگاهی : تست کتاب های دانشگاهی

خلاصه کتاب روانشناسی رشد لورا برک جلد ۱ و ۲ کتاب همراه با نمونه سوال تستی

خرید دانلود خلاصه نکات کلیدی و نمونه سوالات تستی کتاب روانشناسی رشد لورا برک جلد ۱ و ۲ کتاب

 

دانلود خلاصه کتاب روانشناسی رشد لورا برک

 

لورا برک نویسنده کتاب “روانشناسی رشد” پژوهشگری سرشناس در آمریکاست و بسیاری از روان شناسان، هنگام بحث درباره مطالب مربوط به رشد، از آثار او به عنوان مرجع نام می برند. او سبک نگارش دلنشینی دارد که خواننده را جذب خود می نماید. کتاب حاضر که نام اصلی آن “رشد در گستره عمر” است در دانشگاه‌های ایران با عنوان روانشناسی رشد تدریس می شود و در دو جلد ترجمه شده است.

این کتاب دارای ساختاری زمانی است. کتاب با فصل مقدماتی شروع می شود که تاریخچه این رشته، نظریه های امروزی و راهبردی، پژوهشی را شرح می دهد. دو فصل بعدی درباره مبانی رشد هستند. فصل دوم، مروری کلی بر بسترهای زیستی و محیطی را در بحث یکپارچه ای درباره تاثیرات چند جنبه های رشد، ترکیب می کند. فصل سوم به رشد پیش از تولد، تولد، و نوزادان اختصاص یافته است.

خوانندگان با داشتن این مبنا، آماده می شوند تا هفت دوره سنی را دقیق تر مطالعه کنند. نوباوگی و نوپایی (فصل ۴، ۵و ۶)، اوایل کودکی (فصل ۷ و۸ )، اواسط کودکی (فصل ۹ و۱۰)، نوجوانی (فصل ۱۱ و ۱۲)،اوایل بزرگسالی (فصل ۱۳ و ۱۴)، میانسالی (فصل ۱۵ و ۱۶) و اواخر بزرگسالی (فصل ۱۷ و ۱۸). هر فصل،به رشد جسمانی، شناختی و رشد هیجانی و اجتماعی می پردازد. کتاب با فصلی درباره مرگ،‌ مردن و داغدیدگی خاتمه می یابد. (فصل ۱۹)

 

توضیحاتی در مورد لورا برک:

وی ترکیبی از روان درمانی درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی و استراتژی های هنرهای بیان را ترسیم می کنم تا به مشتری کمک کنم تا در مورد خود بیاموزد و مهارت های لازم برای کار با چالش های زندگی را کسب کند. رویکرد من این است که به دیگران کمک کنم تا خودشان همانطور که هستند بپذیرند ، تا زمینه دلسوزانه فراهم شود تا بتواند الگوهای و دیدگاههایی را که ممکن است در راهشان باشد تغییر دهد.

از دید من ، کاوش در ارزش ها و احساس شخصی از معنا ، بخش اساسی رشد روانی و بهزیستی است. من از فرصتی برای حمایت از مشتریان در شناسایی آنچه برای آنها مهم است در هنگام تحول در زندگی تحول آفرین برخوردار می شوند. من آرزو می کنم فضایی گرم و باز را برای کشف مشتری فراهم کنم و از آنها در تحقق خرد و قدرت خود پشتیبانی کنم.

من به عنوان یک درمانگر ، در زمینه های مختلف بالینی و اجتماعی با جوانان ، نوجوانان و بزرگسالان کار می کنم. من می توانم راهنمایی هایی را برای خود کاوش و سازگاری با تغییر و همچنین موضوعات پیچیده تر ارائه دهم.

سابقه و هدف من شامل پشتیبانی از مشتریانی است که با بیماری روانی عمده زندگی می کنند ، داشتن گروه هایی در برنامه درمان اختلال شخصیت مرزی و برنامه های اولیه روانپزشکی در مونترال و حلیفاکس. علاوه بر کار با مبارزات سلامت روان ، اهمیت رسیدگی به ننگ درونی را می بینم: ایده هایی که ممکن است مشتری در مورد معنای تشخیص و چگونگی تأثیر آنها بر روند زندگی خود داشته باشد.

رویکرد من تحت تأثیر آموزش من در درام تراپی ، پذیرش و تعهد درمانی (ACT) و همچنین رفتار دیالکتیکی درمانی (DBT) است. من فارغ التحصیل گروه آموزشی درمانی هنرهای خلاق دانشگاه کنکوردیا هستم و عضو معتبر انجمن مشاوره و روان درمانی کانادا و نامزد ثبت نام شده در کالج مشاوره درمانی نوا اسکوشیا هستم

 

عنوان فایل : دانلود خلاصه روانشناسی رشد لورا برک pdf جلد  ۱ و ۲ کتاب از لقاح تا کودکی و از نوجوانی تا پایان عمر + جزوه نکات کلیدی + نمونه سوالات تستی

نوع فایل : pdf

مولف : لورا برک

مترجم : یحیی سید محمدی

تعداد کل صفحات : ۴۱۰

 

توضیحات دانلود خلاصه کتاب روانشناسی رشد لورا برک pdf

این مجموعه شامل دو جلد کتاب روانشناسی رشد اثر لورا برک ترجمه یحیی سید محمدی جلد اول (۱) + جلد دوم (۲)
شامل متن کامل و شرح بسیار جامع درس روانشناسی رشد و نمونه سوالات تستی و … می باشد.

این مجموعه شامل موارد زیر است :

جلد اول: شامل مباحث «از لقاح تا کودکی»

جلد دوم: شامل مباحث «نوجوانی تا پایان عمر»

جزوه خلاصه هر دو جلد

تعداد صفحات خلاصه جلد یک:۸۴

تعداد صفحات خلاصه جلد دو :۶۰

((دو خلاصه برای جلد یک وجود دارد یک خلاصه فوق العاده ۶۰ صفحه ای و یک ۸۴ صفحه ای))

شامل بیش از ۵۰۰ تست طبقه بندی شده فصل به فصل( از تمام فصل ها) به همراه نکات مهم و پاسخ

تست های طبقه بندی شده و تالیفی با پاسخ

خلاصه جداول و نکات کلیدی کتاب روان شناسی رشد



دانلود خلاصه روانشناسی رشد لورابرک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد